V petek, 22. 4., smo v sklopu študijske ture - Food & Stories of Slovenia - Hungarian journalists and bloggers, ki jo je organizirala Zavod Celeia v sodelovanju z MGM Media Optima d.o.o. in znamko Best Story, predstavili blagovno znamko CELE KUHA.
Namen študijske ture je bil privabiti madžarske goste k preživljanju počitnic in praznikov pri nas in k uživanju različnih kulinaričnih dobrot. V Tehnoparku Celje smo jih popeljali po lokalnih kulinaričnih zgodbah, ki bodo vsekakor navdušile njihove bralce in s tem potencialne turiste.
V sklopu predstavitve je sodelovala Domača Štacuna, ki služi kot stičišče lokalnih pridelovalcev hrane. Predstavili so produkte lokalnih ekoloških pridelovalcev, ki jih imajo v svoji trgovinici na Glavnem trgu 8 v Celju. Ozaveščanje širše javnosti o poreklu in pomenu lokalno pridelane hrane in izdelkov je njihov glavni cilj.
Predstavil se je tudi chef Luka Gmajner s svojo pekarno Dobríne. Luka Gmajner je kot chef požel mnoga priznanja, med njimi tudi Michelinovo priznanje - “The Plate Michelin”. V Dobrínah najdete ponudbo vrhunskih lokalnih izdelkov in dobrote z drožmi. Je prostor za tiste, ki si želite več. Več za vaš denar, več za vaše zdravje in več za skupnost.
V Tehnoparku Celje z izvedbo kulinaričnih delavnic in predstavitvijo lokalnih ponudnikov sledimo regijskim smernicam promocije, kjer se promovira gastronomija z uporabo sveže vode iz pipe, s kratkimi dobavnimi verigami lokalnih ponudnikov, čim manj odpadkov, s trajnostno uporabo virov in povezovalnim pristopom. Slogan Cele kuha se glasi "Okusi, ki nas povezujejo ". Okusi nas povezujejo skozi spodbujanje gastronomskega turizma, povezovanja med gostinci, izobraževanja ljubiteljev kulinarike in bodočega gostinskega kadra ter skozi ohranjanje kulinarične tradicije. Ta utrip kulinaričnega mesta smo želeli prikazati madžarskim medijem in novinarjem.