STEAM KONFERENCA 2025

STEAM KONFERENCA 2025

ZABAVNI STEAM KOT INOVATIVNO UČNO OKOLJE

Izobraževalni pristop, ki združuje znanost, tehnologijo, ekologijo, tehniko, umetnost in matematiko.

 

Petek, 7. 3. 2025

Sobota, 8. 3. 2025

Tehnopark Celje, Gubčeva ulica 1, 3000 Celje

 

Windows 11 23H2 DVODNEVNA KONFERENCA za delujoče v vzgoji in izobraževanju v vrtcih ter v osnovnih in srednjih šolah.

PRIJAVA

Windows 11 23H2Odprte so prijave! Prijavite se lahko na spodnjem gumbu PRIJAVA.

Windows 11 23H2Kotizacija za konferenco znaša 25 EUR/osebo. Kotizacijo plačajo vsi udeleženci.

Kotizacija vključuje: Konferenčno gradivo, potrdilo o udeležbi na konferenci, osvežilne napitke (voda, sok, kava, čaj).

Za več informacij se obrnite na tehnopark@celje.si

 

ZAKAJ SE UDELEŽITI KONFERENCE?

Za dvig ozaveščenosti in vzgojni potencial skupnosti STEAM!

 

Pridružite se nam na dvodnevnem dogodku privlačnih in navdihujočih predstavitev ter interaktivnih delavnic s STEAM strokovnjaki.

 

PRENOS ZNANJA V UČILNICE

Za dvig ozaveščenosti in vzgojni potencial skupnosti STEAM!

 

Pridružite se nam na dvodnevnem dogodku privlačnih in navdihujočih predstavitev ter interaktivnih delavnic s STEAM strokovnjaki.

Konferenca bo osredotočena na integracijo znanosti, tehnologije, inženirstva, umetnosti in matematike (STEAM) v izobraževalne programe. Naš cilj je opremiti učitelje z naprednimi in učinkovitimi metodami poučevanja, ki bodo spodbujale kritično razmišljanje in ustvarjalnost pri učencih in dijakih ter bodo prenosljive tudi v vzgojno-izobraževalni proces.

 

OPIS DELAVNIC

RoKa: Raziskujem, Opazujem, Kreiram in spoznavam Anatomijo roke
Simona Šalej

Delavnica

Ali ste že kdaj pomislili, kolikokrat na dan uporabite roko?
Pri sodobnem načinu življenja so strukture rok ene izmed najbolj obremenjenih delov našega telesa. Že od otroštva dalje naše roke dnevno opravijo na stotine ponavljajočih gibov: tipkanje, uporaba elektronskih naprav, zapenjanje gumbov, ščetkanje zob, pisanje, držanje jedilnega pribora,... In če temu dodamo še premalo uravnoteženega gibanja roke, ki bi moralo vključevati tudi zavestno vadbo za moč in gibljivost mišic, pride na dolgi rok do pojava bolezni in poškodb, katerih naši predniki niso poznali in so zdravstveni problem sodobnega časa. Vpetost elektronskih tehnologij v naš vsakdanjik narašča in edino kar lahko storimo je to, da tudi naše roke na takšen način življenja ustrezno in zavestno pripravimo. Zato potrebujemo čim več znanja o njihovem delovanju.
Na delavnici boste spoznali kako na zabaven način tako mlajšim otrokom, kot mladim, predstaviti preventivo roke v izogib posledicam, ki se lahko pojavijo zaradi ponavljajočih gibov. Izdelava preprostega modela roke vam bo v pomoč pri spoznavanju funkcionalne anatomije in biomehanike roke.
Število udeležencev: 15
Primernost: učitelji OŠ


Kemija v kuhinji – izdelava glicerinskega mila
dr. Nataša Kovačić, Natcosmetics

Delavnica

Delavnica prinaša praktičen vpogled v izvedbo hitrih, enostavnih in poučnih kemijskih eksperimentov, ki jih lahko učenci brez večjih težav ponovijo doma ali v šolskem okolju. Med delavnico boste izdelali glicerinsko milo – preprost, a izjemno prilagodljiv eksperiment, ki omogoča številne možnosti nadgradnje, tako na teoretični kot praktični ravni. S poudarkom na kreativnosti, samostojnosti in razumevanju osnovnih kemijskih procesov udeleženci spoznajo, kako lahko preprosti eksperimenti v kuhinji spodbujajo radovednost in razvijajo znanje STEAM.
Delavnica je zasnovana tako, da preprosta izvedba omogoča učinkovito vključevanje v šolski kurikulum in enostavno implementacijo tudi z omejenimi sredstvi.
Število udeležencev: 15
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ in SŠ

FIRST LEGO Liga kot aktivnost v Razširjenem programu (RaP) – izobraževalna robotika, projektno in raziskovalno delo ter vrednote!
Natalija Premužič, Zavod Super Glavce

Delavnica/predstavitev

FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO® liga je mednarodni interdisciplinarno celoletni raziskovalni program, vsako leto nov izziv – projekt, ki se zaključi s tekmovanji in festivali.
Osnova programa sta raziskovanje in izobraževalna robotika, posebno vzgoja in izobraževanje v skladu z vrednotami programov, s katerimi udeleženci usvajajo veščine za 21. stoletje. Program se deli na tri starostne kategorije: Discover za otroke od 4. do 6. leta, Explore od 6. do 10. leta in Challenge od 10. do 17. leta.
Je odlično koncipiran in predstavlja učinkovito orodje, s katerim navdušujemo otroke in mladino za učenje, raziskovanje, jim približujemo STEAM poklice, učimo prepoznavanja in reševanja problemov, podjetnosti, spodbujamo ustvarjalnost, sodelovanje, deljenje znanj, izkušenj, navajamo na kritično razmišljanje, primerno komunikacijo in poudarjamo skupinsko delo – veščine, ki jih bodo naši otroci zagotovo zelo potrebovali v življenju in na poklicni poti. Učijo se uporabe sodobnih tehnologij v koristne, humane namene.
Število udeležencev: 20
Primernost: učitelji OŠ in SŠ

Ustvarjanje skulptur iz modelirnih balonov
Suzana Senica

Delavnica

Na delavnici se boste naučili ustvariti skulpture iz balonov. Prikazano vam bo nekaj osnovnih tehnik oblikovanja balonov in idej, ki jih boste kasneje uporabili oziroma posredovali otrokom in učencem. Spoznali boste poimenovanje in tehnike modeliranja z baloni ter pomen pravih proporcev med deli balona. Praktično jih boste ustvarjali skozi zabavno podajanje znanja likovne teorije.
Ciljna skupina: vzgojitelji, učitelji OŠ
Število udeležencev: 20

KUBO robotika za učenje osnov programiranja brez uporabe računalnika
Adem Ibrahimović, Nina Palčič, Podjetniški inkubator Kočevje

Delavnica

KUBO program je inovativen učni pripomoček za popestritev pouka za učence prve triade. Več kot 50 šol KUBO program že uspešno vključuje v svoj redni pouk, podaljšano bivanje ali kot interesno dejavnost. KUBO je simpatičen robotek, ki omogoča otrokom prvi stik s svetom programiranja in tehnologije, ne da bi pri tem potrebovali računalnik. Preprosta uporaba KUBO programa omogoča učiteljem, da se lotijo izvajanja programa popolnoma samostojno, brez potrebe po predhodnem znanju programiranja. Orodje ne le razvija ključne veščine računalniškega programiranja, temveč tudi spodbuja logično razmišljanje, reševanje problemov, timsko delo in kreativnost pri poučevanju. Omogoča odlično medpredmetno povezovanje, pri čemer igra postane osrednji dejavnik učenja na inovativen način. KUBO program tako ni le priprava na prihodnost, ampak tudi ustvarjalno orodje, ki združuje učenje, zabavo in razvoj ključnih veščin, ki jih otroci potrebujejo za uspešno premagovanje izzivov v današnjem digitalnem svetu.
Ciljna skupina: vzgojitelji, učitelji OŠ
Število udeležencev: 25


KOBI - individualizirano učenje branja za otroke
KOBI ekipa

Predstavitev

Predstavitev KOBI inovativne aplikacije, ki je zasnovana kot učni pripomoček za individualizirano učenje branja. S svojo unikatno zasnovo in intuitivnimi orodji pomaga otrokom doseči večjo natančnost, hitrost in užitek pri branju. Aplikacija ponuja bralna gradiva in orodja, prilagojena potrebam vsakega posameznega otroka. Omogoča bolj točno branje, hitrejši napredek in več veselja pri vsakodnevnih bralnih izzivih. KOBI ustvarja prijazno in spodbudno okolje, ki otrokom vliva samozavest ter gradi trdne temelje za uspešno bralno prihodnost.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 20


Sinergija naprednih tehnologij v učilnici: VR očala ClassVR in interaktivni zaslon SMART Board
Marko Rakuša, Inovatio

Delavnica

Spoznajte praktični prikaz sinergije naprednih tehnologij v razredu – zmogljivega interaktivnega zaslona SMART Board in očal za navidezno resničnost ClassVR, ki prihajajo z že pripravljeno VR in AR vsebino in omogočajo učiteljem preprosto upravljanje in nadzor nad celotnim razredom.
Ciljna skupina: učitelji OŠ in SŠ
Število udeležencev: 20


VEX IQ Delavnica: Skrivnosti zobnikov
mag Oliver Buček, OŠ Breg

Delavnica

Na delavnici VEX IQ - Zobniki bomo raziskovali osnove delovanja zobnikov in njihove uporabe pri gradnji robotov. Udeleženci bodo spoznali kako različne vrste zobnikov vplivajo na hitrost, moč in smer gibanja. S pomočjo VEX IQ kompletov boste imeli priložnost praktično preizkusiti različne kombinacije zobnikov ter razumeti, kako prestavna razmerja vplivajo na delovanje robotov. Cilji delavnice so spoznati osnovne principe delovanja zobnikov, razumeti, kako prestavna razmerja vplivajo na hitrost in moč in praktično sestaviti in preizkusiti različne konfiguracije zobnikov.
Ciljna skupina: učitelji OŠ in SŠ
Število udeležencev: 20


Molekularna kuhinja, kjer se srečata prehrana in znanost
Alen Rupnik, mag.inž.kem.inž

Delavnica
Udeleženci podrobneje spoznajo kemijo v svetu kulinarike ali kar bolje rečeno kulinariko v svetu kemije. Kot sam pravim ''Hrana je kemija'', številni na prvi pogled preprosti procesi v kuhinji so v resnici precej zahtevni fizikalno-kemijski procesi. Tako bomo spoznali svet molekularne gastronomije s pomočjo sous-vide tehnike kuhanja, izdelave sadnih balončkov s pomočjo membranske izmenjave ionov, gelifikacijo s pomočjo rastlinske želatine agar-agar, pripravo zračnih mehurčkov s pomočjo sojinega lecitina, upraševanje maščob, pripravo espum in še številne druge tehnike.
Ciljna skupina: učitelji OŠ in SŠ
Število udeležencev: 15


Znanstvena predstava znanstvenice Ane in gosenice Fani
Tehno park Celje

Delavnica/predstava
Skozi raziskovanje, igro in eksperimentiranje lahko že pri najmlajših spodbujamo zanimanje za naravoslovje in znanost. S pomočjo dogodivščin znanstvenice Ane in gosenice Fani boste doživeli edinstveno interaktivno izkušnjo, ki je v kombinaciji z izobraževanjem ključ do usvojitve znanja. Glavni junakinji, Ana in Fani, preko igrane predstave, na zabaven način, približata različna znanstvena področja; od astronomije, ekologije, matematike, zdravega načina življenja do naravoslovja. Na raziskovalnih postajah, z vsemi svojimi čutili, boste aktivno sodelovali.
Ciljna skupina: vzgojitelji, učitelji OŠ
Število udeležencev: 20


Delo z Lego Spike Prime
Maja Gačnik, Legama

Delavnica
Delavnica bo praktično prikazovala načine razvijanja kompetenc (logika, programiranje, reševanje problemov, raziskovanje, medsebojno komuniciranje), kritičnega razmišljanja s pomočjo kompleksnih, motivacijskih in posamezniku prilagojenih naravoslovnih (STEAM) izzivov. LEGO Education SPIKE Prime je orodje za učenje naravoslovja (STEAM) za učence od 6. razreda dalje. Združuje pisane LEGO gradnike, strojno opremo, ki je enostavna za uporabo, ter intuitivni kodirni jezik, ki deluje na način »povleci-spusti«, zasnovan na programu Scratch. S pomočjo seta SPIKE Prime se bo raziskalo, kako lahko skozi igro spodbujamo otroke h kritičnemu razmišljanju in reševanju zapletenih problemov, ne glede na njihovo in naše predhodno znanje. Začetek bo osredotočen na spoznavanje motorjev, senzorjev ter osnov programiranja, nato pa se bo prešlo na kreativno ustvarjanje prototipov.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 10


Delo z Lego Spike Essential
Maja Gačnik, Legama

Delavnica
Delavnica bo praktično prikazovala načine razvijanja kompetenc (logika, programiranje, reševanje problemov, raziskovanje, medsebojno komuniciranje), kritičnega razmišljanja s pomočjo kompleksnih, motivacijskih in posamezniku prilagojenih naravoslovnih (STEAM) izzivov. LEGO Education SPIKE Essential je orodje za poučevanje naravoslovja (STEAM) od 1. do 5. razreda. Igriva, pripovedna učna izkušnja je del učnega sistema LEGO in učence spodbuja k raziskovanju naravoslovnih konceptov, hkrati pa prispeva k opismenjevanju, matematiki in vpliva na družbeno-čustveni razvoj otrok.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 10


Delavnica z izobraževalnimi paketi LEGO
Mali ustvarjalci

Delavnica
Delavnica se bo izvedla z izobraževalnimi kompleti Lego Spike Essential, ki jih na njihovih delavnicah in tečajih uporabljajo najmlajši udeleženci njihovih izobraževanj (od 6 do 11 let). Za nekaj trenutkov se vrnite nazaj v šolske klopi in se skupaj z njimi podajte v svet Lego robotike. Lego education izobraževalni kompleti ponujajo širok izbor možnosti za delo. Robotika je zelo priljubljen in učinkovit način za osvajanje novih znanj s področja naravoslovja, matematike ter logičnega načina razmišljanja. Omogoča izkustveno učenje preko igre, spodbuja ustvarjalnost, inovativnost, interdisciplinarnost in otroke usmerja k reševanju problemov. Na delavnici boste sestavili robote, jih sprogramirali in predstavljene vam bodo možnosti za vključitev Lego robotike v vsakdanje šolsko delo.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 15


Robotičar/ka bom!
dr. Maša Jazbec

Delavnica
Delavnica robotike ponuja edinstveno priložnost za poglobljeno spoznavanje elektronike, programiranja in mehanike skozi praktično sestavljanje in animiranje robota Softyja. Pridobili boste ključna tehnična znanja, kot so uporaba orodij, povezovanje elektronskih komponent in razumevanje delovanja servo motorjev, ki omogočajo natančno gibanje robota. S pomočjo programske opreme Bottango se boste naučili programirati in animirati gibanje robota, kar vam omogoča celovit vpogled v delovanje električnih vezij.
Delavnica povezuje razvoj fine motorike, ustvarjalnost in tehnično razmišljanje, saj vključuje tudi spoznavanje 3D tiska ter oblikovanje robotskih struktur. Pridobili boste dragocene izkušnje s sestavljanjem in ožičenjem vezij, testiranjem delovanja elektronskih komponent ter integracijo mehanskih in programskih rešitev. S tem se ne boste le seznanili s sodobnimi tehnološkimi trendi, temveč razvijjali tudi logično mišljenje, timsko delo in inovativnost pri reševanju tehničnih izzivov.
Ciljna skupina: osnovnošolski učitelji
Število udeležencev: 15


S.O.S. ŠOLA - didaktične metode in konkretni pripomočki za razumevanje temeljev matematike za šolarje od 1. do 3. razreda OŠ
Alenka Knez

Predstavitev/delavnica
S.O.S. šola se zavzema za dobro znanje matematike in je podpora šolarjem, staršem, učiteljem in javni šoli. Z didaktičnimi pristopi, ki temeljijo na povsem konkretni ravni, želijo doseči razumevanje temeljev matematike v prvih razredih osnovne šole in s tem spodbuditi njihovo veselje do te nepogrešljive življenjske veščine in preprečiti zaplete ter zadovoljstvo v višjih razredih. Snujejo in izdelujejo inovativna konkretna matematična učila iz materialov ponovne rabe in tehničnih materialov, ki so namenjena ne le demonstraciji, pač pa aktivnemu učenca z njimi. Matematiko z rokami delam SAM, zato več ZNAM, je njihovo vodilo, za katerega lahko trdijo, da se je v raziskavi, ki je temeljila na uporabnosti njihovih učil, izkazalo za ne le motivacijsko, temveč tudi resnično. Na delavnici bodo podrobneje predstavljena učila in pristopi za delo z njimi; številska premica s penastimi obročki, stotični kvadrat z žetoni, zvočno-pozicijsko računalo in še kaj.
Ciljna skupina: vzgojitelji, OŠ učitelji
Število udeležencev: 15


Spletne brihte
Manca Golob, Nika Prelovec, Digital School

Delavnica

Na delavnici bo predstavljena platforma Spletne brihte 2.0 s poglobljenimi 3 učnimi načrti. Gre za spletno platformo z elementi igrifikacije, ki bo ponujala širok nabor brezplačnih vsebin, prilagojena otrokom, staršem in učiteljem. Otrokom bodo na voljo izobraževalne vsebine v obliki člankov, kjer so vključena Brihtna vprašanja, kvizi za preverjanje znanja ter igre iz 4 področij: učenje s tehnologijo, varnost in odgovornost, iskanje in ustvarjanje vsebin ter programiranje in igre.
Kot učitelji pa boste imeli na voljo izobraževalne vsebine v obliki člankov, kvize za preverjanje znanja ter učne načrte z cilji ure, pripravljenim PPT-jem ter Kahoot kvizom.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 20


YUNO učna metoda
Adriana Yuno

Delavnica
Učenje z YUNO je enostavno, učinkovito in predvsem z namenom, da ostane. Pozabite na kampanjsko učenje, ki takoj naslednji dan potone v pozabo. Nič več strahu pred neuspehom in dvignjeno roko! Učenje po metodi YUNO je učenje za znanje, ki ostane.
Vse razlage v obliki videa trajajo največ 11 minut, kar pomaga otroku pri ohranjanju fokusa, pri razlagah učitelji ne uporabljajo tujk, temveč snov predstavijo »po domače«. Razlaga je jasna in brez balasta, kar omogoča razumevanje in hitro pomnenje snovi. Struktura snovi je pri vseh lekcijah in zapiskih enako zasnovana in predvidljiva, da se otrok v učnem procesu lažje orientira. Osredotoča se le na bistvo in tisto, kar je resnično pomembno.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 20


Postani ekolog
Tehno park Celje
Delavnica

Na delavnici Postani ekolog bomo raziskovali učinkovite postopke, kako pri učencih razviti okoljsko zavest skozi aktivno in raziskovalno učenje. S pomočjo preprostih, a poučnih eksperimentov bomo pokazali, kako lahko naravoslovne vsebine naredimo privlačne in dostopne vsem učencem.
Pridobili boste konkretne metode in ideje kako znanje o okolju prenesti v razred in s tem pri učencih spodbuditi radovednost, kritično razmišljanje in odgovorno ravnanje do narave.
Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 15

Osnove programiranja z roboti
Tehno park Celje
Delavnica

Pri učenju programiranja je ključno razumevanje delovanja kode. Na delavnici 'Osnove programiranja z roboti' bomo odkrivali, kako s pomočjo robotov razvijati temeljito razumevanje kode na praktičen in zanimiv način. Spoznali bomo pogojni stavek in možnosti uporabe le tega. Postopoma bomo napredovali od programiranja manjših robotov Photonov do zmogljivejšega robota NAO, kjer bomo pridobljeno znanje iz enostavnejšega programskega okolja prenesli v programski jezik Python. Delavnica je idealna za začetnike v programiranju, učiteljem pa ponuja vpoglede v praktične metode poučevanja osnov programiranja, pri čemer je poudarek na razumevanju in uporabi kode.

Ciljna skupina: učitelji OŠ
Število udeležencev: 15

SlikAI
Zavod Kersnikova
Delavnica

Na delavnici SlikAI bodo udeleženci spoznali kako deluje generativna umetna inteligenca, nagovorili možnosti in probleme, ki jih predstavlja, ter razmišljali kako lahko to tematiko na kreativen način nagovorimo v šoli. Udeleženci se bodo preizkusili tudi v generiranju slik z orodjem DeepAI.
Ciljna skupina: učitelji OŠ in SŠ
Število udeležencev: 15

 

Kotizacija za konferenco znaša 25 EUR/osebo. Kotizacijo plačajo vsi udeleženci. Kotizacijo poravnate preko spletnega plačila TUKAJ ali pa naj vaša ustanova posreduje naročilnico na tehnopark@celje.si.

 

V vsakem sklopu lahko izberete eno delavnico. Delavnice niso nadaljevalne.

V vsakem sklopu lahko izberete eno delavnico. Delavnice niso nadaljevalne.

V vsakem sklopu lahko izberete eno delavnico. Delavnice niso nadaljevalne.

V vsakem sklopu lahko izberete eno delavnico. Delavnice niso nadaljevalne.

V vsakem sklopu lahko izberete eno delavnico. Delavnice niso nadaljevalne.

PROGRAM KONFERENCE 2025

PETEK 7. marec 2025
14.00 – 14.30 SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV
14.30 – 14.40 Otvoritev in pozdrav Andreje Erjavec, direktorice Tehno parka Celje
14.40 – 15.25 Vabljeno predavanje – Pomen mentorstva, Žan Močivnik
15.25 – 16.10 DELAVNICE 1. SKLOP
A Kemija v kuhinji – izdelava glicerinskega mila, dr. Nataša Kovačič
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
B FIRST LEGO Liga kot aktivnost v Razširjenem programu (RaP) – izobraževalna robotika,
projektno in raziskovalno delo ter vrednote!, Natalija Premužič, Zavod Super Glavce
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada) in SŠ
C SlikAI, Kristjan Tkalec, Zavod Kersnikova
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ

D

E

Spletne brihte, Digital School, Manca Golob, Nika Prelovec Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
Delo z Lego Spike Prime, Legama, Maja Gačnik
Primernost: učitelji OŠ (3. triada)
16.15 – 17.00 DELAVNICE 2. SKLOP
A Postani ekolog, Tehnopark Celje
Primernost: učitelji OŠ (2. in 3. triada)
B Spletne brihte, Digital School, Manca Golob, Nika Prelovec
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
C Delo z Lego Spike Essential, Legama, Maja Gačnik
Primernost: učitelji OŠ (1. in 2. triada)
D KUBO robotika za učenje osnov programiranja brez uporabe računalnika, Tehnološki inkubator Kočevje
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ (1. triada)
E YUNO učna metoda, Adriana Yuno
Primernost: učitelji OŠ in SŠ
17.00 – 17.20 ODMOR ZA KAVO
17.20 -18.50 OGLED IN PREIZKUŠANJE INTERAKTIVNIH EKSPONATOV
SOBOTA 8. marec 2025
8.30 – 9.00 SPREJEM IN REGISTRACIJA UDELEŽENCEV
9.00– 9.45 Vabljeno predavanje
9.45 – 10.30 DELAVNICE 3. SKLOP
A S.O.S. ŠOLA - didaktične metode in konkretni pripomočki za razumevanje temeljev matematike za šolarje od 1. do 3. razreda OŠ, Alenka Knez
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ (1. in 2. triada)
B Molekularna kuhinja, kjer se srečata prehrana in znanost, Alen Rupnik
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
C Robotičarka bom, Katapult, dr. Maša Jazbec
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada) in SŠ
D RoKa: Raziskujem, Opazujem, Kreiram in spoznavam Anatomijo roke, Simona Šalej
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
E Delavnica z izobraževalnimi Lego paketi Spike Essential, Mali ustvarjalci
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada)
10.30 – 10.45 ODMOR ZA KAVO
10.45 – 11.30 DELAVNICE 4. SKLOP
A Znanstvena predstava Znanstvenica Ana in gosenica Fani, Tehnopark Celje
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ (1. triada)
B KOBI - individualizirano učenje branja za otroke, KOBI ekipa
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada)
C S.O.S. ŠOLA - didaktične metode in konkretni pripomočki za razumevanje temeljev matematike za šolarje od 1. do 3. razreda OŠ, Alenka Knez
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ (1. in 2. triada)
D
E
Sinergija naprednih tehnologij v učilnici: VR očala ClassVR in interaktivni zaslon SMART
Board, Marko Rakuša, Inovatio
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
Robotičarka bom, Katapult, dr. Maša Jazbec
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada) in SŠ
11.35 – 12.20 DELAVNICE 5. SKLOP
A Osnove programiranja robotov, Tehnopark Celje
Primernost: učitelji OŠ (3. triada) in SŠ
B VEX IQ Delavnica: Skrivnosti zobnikov, Oliver Buček, OŠ Breg
Primernost: učitelji OŠ ( 3. triada) in SŠ)
C Postani ekolog, Tehnopark Celje
Primernost: učitelji OŠ (2. in 3. triada)
D
E
YUNO učna metoda, Adriana Yuno
Primernost: učitelji OŠ (1., 2. in 3. triada)
Ustvarjanje skulptur iz modelirnih balonov, Suzana Senica
Primernost: vzgojitelji, učitelji OŠ (1. in 2. triada)
12.20 – 13.00 ODMOR ZA KOSILO – v lastni režiji
13.00 – 14.30 OGLED IN PREIZKUŠANJE INTERAKTIVNIH EKSPONATOV

URNIK IN PROGRAM KONFERENCE

PRENESITE SI URNIK IN PROGRAM KONFERENCE SPODAJ.

OPISI DELAVNIC

 

STEAM STROKOVNJAKI

1. Alen Rupnik, mag.inž.kem.inž
Kemijski inženir in kuhar, ki se ga spomnimo tudi iz prve sezone MasterChefa Slovenije. Svoji dve strasti je združil v znanstveno disciplino v kulinariki, molekularno kuhinjo. Je modernistična oblika kuhinje, ki spodbuja kuharje, da eksperimentirajo z avantgardnimi kombinacijami okusov in načini predstavitve hrane.


2. Alenka Knez, uni. dipl. inž. str.
Ustanoviteljica in gonilna sila S.O.S. šole, inženirka leta 2020 in prejemnica priznanja za razvoj talentov v okviru projekta Inženirke in inženirji bomo!. Kot ustanoviteljica S.O.S. šole se zavzema za dobro znanje matematike in je podpora šolarjem, staršem, učiteljem in javni šoli. Z didaktičnimi pristopi, ki temeljijo na povsem konkretni ravni, želi doseči razumevanje temeljev matematike v prvih treh razredih osnovne šole in s tem spodbuditi njihovo veselje do te nepogrešljive življenjske veščine in preprečiti zaplete in nezadovoljstvo v višjih razredih. Njeno vodilo je »Matematiko z rokami delam SAM, zato več ZNAM«.


3. Dr. Maša Jazbec, intermedijska umetnica
Intermedijska umetnica, kustosinja in akademska raziskovalka, ki se udejstvuje na različnih področjih, kjer se stikata umetnost in znanost. Doktorirala je iz humane informatike na Univerzi v Tsukubi in magistrirala iz novomedijske umetnosti na Univerzi za umetnost in oblikovanje v Linzu v Avstriji. Njeni najnovejši raziskovalni interesi so osredotočeni predvsem na socialno robotiko in androidno znanost.


4. Dr. Nataša Kovačič, doktorica kemije
Doktorica kemijskih znanosti in ustanoviteljica blagovne znamke Natcosmetics. Kemija jo je izbrala v vseh svojih oblikah in vodila skozi življenje. Rada poudarja, da kemija ni le predmet v šoli, zato ljudi seznanja z njeno uporabnostjo v vsakdanjem življenju.


5. Kristjan Tkalec, Zavod Kersnikova
Kersnikova je v tridesetih letih delovanja na področju sodobne raziskovalne umetnosti vzpostavila program za izobraževanje otrok, mladine, umetnic in umetnikov ter ostale zainteresirane za emancipirano rabo sodobnih tehnologij. Posebnost izobraževalnega programa, ki mu pravijo raziskovalno učenje, je, da udeležence spodbuja k izdelovanju s svojimi rokami (DIY), da si medsebojno pomagajo (DITO) in da ni napačnih vprašanj, ki bi
jih omejevala v njihovi strasti do raziskovanja in izdelovanja. Njihovo poznavanje principov visokih tehnologij jim nudi orientacijo v vse bolj tehnologiziranem svetu, v katerem svoje izkušnje uporabljajo na načine, ki jih emancipirajo in opolnomočijo.


6. Maja Gačnik, Legama
Učni seti zagotavljajo privlačne in praktične učne izkušnje STEAM. Z njihovimi seti začnejo izobraževati že predšolske otroke in tako gradijo temelje za vseživljenjsko učenje, dobro počutje in pripravo na osnovnošolsko izobraževanje. Osredotočajo se na socialne, čustvene, kognitivne in telesne razvojne potrebe otrok.


7. Mali ustvarjalci
Mali ustvarjalci že od leta 2015 navdušujemo otroke, učitelje in starše v širši SV Sloveniji. Organiziramo različne izobraževalne delavnice namenjene učencem, dijakom in učiteljem. Izobražujemo na področju LEGO robotike in pripravljamo na samostojno delo z izobraževalnimi kompleti LEGO WeDo 2.0, LEGO SPIKE Essential in LEGO Mindstorms. V naši ponudbi pa je tudi organizacija tehničnih dni in interesnih dejavnosti za šole.


8. Natalija Premužič, Zavod Super Glavce
Natalija Premužič, ustanoviteljica in direktorica Zavoda Super Glavce, deluje tudi kot vodja programa FLL (FIRST LEGO liga). V Zavodu Super Glavce slovenskim otrokom in mentorjem omogočajo sodelovanje v preverjeno učinkovitih, drugačnih in odlično koncipiranih mednarodnih raziskovalnih in izobraževalnih programih, spreminjajo načine poučevanja in učenja ter premikajo meje v osnovnošolskem izobraževanju.


9. Podjetniški inkubator Kočevje
Adem Ibrahimović – vodja KUBO programa z bogatimi izkušnjami v delu z otroki in mladimi. Vodi raznovrstne delavnice s področja robotike, programiranja in uvajanja najnovejših tehnologij. Poleg tega organizira eduTech konferenco, kjer je aktivno vpleten v odkrivanje in predstavljanje inovativnih praks poučevanja ter predstavljanje sodobnih učnih pripomočkov. Kot oblikovalec izobraževanja za KUBO program je skozi formalna in neformalna izobraževanja izobrazil več kot 700 učiteljev.
Nina Palčič – Izkušena in kreativna mentorica, ki osvaja srca učiteljev in otrok s svojim edinstvenim in zabavnih pristopom. Tehnologije so ji prav posebej pri srcu in brez težav premaguje vsakršen izziv. Vsako leto izvede več kot 50 delavnic za otroke, kjer jim s strastjo približa uporabo tehnologij v "pametne namene" kot pravi sama. Nina je glavni motor kreativnih delavnic v organizaciji Podjetniškega inkubatorja, kjer, ker je kreativka po duši, velikokrat združuje različne tehnologije in umetnost. S svojim znanjem in navdušenjem ustvarja zares inovativne učne izkušnje.


10. Marko Rakuša, Inovatio
Podjetje Inovatio sestavlja ekipa strokovnih in inovativnih sodelavcev, ki vas bo z veseljem vodila skozi proces vpeljave inovativnih šolskih in poslovnih rešitev v vaše delovno okolje. Inovativno za njih ne pomeni le prazne črke na papirju, ampak je njihov pogled na svet. Verjamejo, da lahko z njihovimi inovativnimi rešitvami vplivajo na vaše boljše rezultate, pa naj bo to v učilnici, pisarni, doma, sejni sobi, recepciji hotela ali razstavnem prostoru muzeja.


11. Simona Šalej, univ. dipl. biologinja
Izvaja dejavnosti, s katerimi ozavešča o pomenu in načinu krepitve naravnih, funkcionalnih sposobnosti človeka za boljše počutje in večjo delovno storilnost. Pri njenih dejavnostih se srečujemo z odgovornim ravnanjem do nežive in žive narave v konceptu načel trajnostnega razvoja v vsakdanjem življenju in delovni praksi. Vse to rada prenaša tudi na naše najmlajše, na praktičen in izkustven način.


12. Suzana Senica, akademska slikarka
Akademska slikarka, ki ima dolgoletne izkušnje na področju ustvarjanja z baloni. Svoje znanje je pridobivala in kasneje delila v specializirani trgovini v Ljubljani, nedavno pa tudi v Tokiu. Prikazala bo nekaj osnovnih tehnik twistanja balonov in idej, ki jih lahko umestite v poučevanje.


13. YUNO učna metoda
Namen YUNO revolucionarna izobraževalne platforme je otroke naučiti ohranjati fokus in koncentracijo. S svojim edinstvenim pristopom k pozornemu, čuječemu učenju, YUNO učencem pomaga, da učno snov usvojijo hitreje in je ne pozabijo. Ključno pri tem je, da učni proces poteka brez motenj, zmede, beganja in tesnobe, ki pogosto spremljajo tradicionalne učne metode in digitalni svet, ki jih obdaja. YUNO platforma ne zabava in animira, temveč pomaga razumeti. Ko otroci vidijo smisel v snovi, ki se jo učijo, jo lahko prenesejo v rabo na interesnem področju danes, kasneje pri delu in življenju sploh.


14. KOBI
KOBI je učni pripomoček - aplikacija narejena za individualizirano učenje branja. Bralno vajo naredi prijetno in je zato odličen tudi za otroke, ki imajo z učenjem branja manj veselja.


15. Manca Golob, Nika Prelovec, Digital School
Digital School je zasebna izobraževalna ustanova, specializirana za tečaje programiranja za otroke in mladostnike. S celovitim učnim pristopom poučujejo programske koncepte, računalniška znanja ter razvijajo logično razmišljanje. Kot Microsoft in Education Global Training Partner imajo certificirane učitelje, ki spodbujajo neodvisnost pri reševanju problemov in uporabo različnih programskih jezikov. Poleg tega poučujejo tudi učitelje osnovnih in srednjih šol digitalnih znanj preko sistema Katis ter so ustanovitelj in izvajalec projekta GirlsDoCode, ki spodbuja dekleta k učenju programiranja in razvoju digitalnih veščin. V 7. šolskih letih je njihove tečaje obiskalo že več kot 4.000 otrok, ki so ustvarili več kot 20.000 lastnih projektov, hkrati pa organizirajo poletne šole programiranja za interaktivno in zabavno učenje.


16. Tehnopark Celje
Javni zavod, kjer zaposleni radi predajajo svoje znanje in izkušnje med obiskovalce. Pokrivamo širok spekter neformalnih naravoslovno – tehničnih izobraževanj, katera bodo predstavljena tudi na konferenci.


17. Maja Gačnik, Legama
Njihovi učni seti zagotavljajo privlačne in praktične učne izkušnje STEAM. Z njihovimi seti začnejo izobraževati že predšolske otroke in tako gradijo temelje za vseživljenjsko učenje, dobro počutje in pripravo na osnovnošolsko izobraževanje. Osredotočajo se na socialne, čustvene, kognitivne in telesne razvojne potrebe otrok.

Prijavi se na Tehnopark novice

S prijavo na e-novice se strinjam z obdelavo mojih osebnih podatkov v tržne namene.